Aktiv Tours

Miért az Aktiv Tours-t válasszuk? A válasz egyszerű: • Dinamikus és kreatív • Sokrétű, tapasztalt • Hírneve van • Szakképzett és több nyelven beszélő csapat Több mint 25 év, hosszú idő; ennyire terjed ki tapasztalatunk az incentive és üzleti csoportok magyarországi utazásainak teljeskörű megszervezésében. Az Aktiv Tours, regionális DMC-ként sikeresen működik együtt a szolgáltatók széles körével. Irodánk nagy hangsúlyt helyez arra, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtson, és az Ön kívánságai szerint készíti el a programokat. Mi AKTIVak vagyunk, és Ön?


Cím: 1054 Budapest, Kálmán Imre u. 21.
Telefon: +36 (1) 2146262 
Fax: +36 (1) 2146260 
Email: aktivtours@aktivtours.hu
HonlapAktiv Tours
Vezető neve: Kanel Judit
Titulus: ügyvezető
Regisztrációs szám: Cg. 01-09-070935
Típus: DMC
Szolgáltatások: szállodák - foglalás és szerződés, helyszín - foglalás és szerződés, közlekedés, technika, helyszíni ügyintézés, elő- és utótúrák, szakmai kirándulások, fakultatív programok, hölgyprogram, társasági rendezvények, hatóságokkal való kapcsolattartás, tolmácsolás, előadókkal kapcsolatos ügyintézés, nyomtatás, feliratok
Szakmai szervezeti tagság: MUISZ, MABEUSZ
Referenciák: DMG & Sigma Coatings 2005. május 23-26 90 fő, nemzetközi • Raboban Rotterdam 2006. április 7-9 70 fő Ramada • Raboban Rotterdam 2006. április 21-25 Gellért 25 fő, holland • Rotary Club Holland 2006. áprilsi 21-26 100 fő, holland • Hail Oracle 2006. június 2-5 105 fő Hilton, nemzetközi • Carlbro Tellus 2006. április 21-23 50 fő Intercontinental, Svéd • Caldery 2007. január 24-27 Meridien 120 fő, Olaszország • YOKOGAWA Conference „University 2007"2007.4.13 - 19 60 fő Novotel Congress, japán • Nata 2007. április 27-május 2 CorinthiaRoyal 50 fő, Belgium • NATO CONGRESS GROUP 2007. április 19-22 Corinthia Royal 40fő, Nemzetközi • TeliaSonera 2008. január 24-27 200 fő Marriott, Svédország • ICT 2008. május 22-25 Fiesta 56 fő, Olaszország • SWA 2008. május 15-18 Hungária 150 fő, Hollandia • NOKIA 2008. március 15-19 Kempinski 40 fő, Svédország • REPON 2008. augsztus 28-31 Mercure City Center 56 fő, Svédország • NIVEA 2009. március 7-10 75 fő Sofitel, Brazília • William & Mary University 2009. május 11-14 55 fő Intercontinental, USA • Lufthansa 2010. május 27-30 Marriott 32 fő, Németország • Ceskomoravská (Fundamenta), 2011 szeptember 21-25 235 fő Ramada Aquaworld • SRMO Law, 2012 március 30-április 9, 50 fő, Novotel Centrum • Hewlett Packard, 2012 június 5-7, 35 fő, Hilton Budapest • 4th International Symposium on the History of Carthograhy, 2012 június 28-30, 60 fő • Boehringer Ingelheim, 2012 szeptember 25-28 (20 fő) Hilton Budapest • Georgia Institut of Technology, 2013 április 20-24, 60 fő, Sofitel • Xerox Austria, 2013 május 24-25 (25 fő) Hilton Budapest • Raiffeisen, 2013 június 30-július 1, 46 fő, Hotel Palazzo Zichy • Billa, 2013 július 26-28, 63 fő • Texas A&M Universit.2013 augusztus 4-10, 40 fő, Continental Zara • Cseh Futballszövetség, 2013 augusztus 13-14, 80 fő, Kempinski, Marriott • UCLA, 2013 augusztus 22-28, 42 fő, Hotel Palazzo Zichy • CSOB Pojistovna, 2013 szeptember 28-október 1, 82 fő, Ramada Aquaworld • Intersafe Groeneveld 2013 október 4-5, 60 fő • University of Arizona, 2013 október 19-22, 37 fő, Hotel Palazzo Zichy • Rutgers, 2013 október 23-27, 45 fő 45 people, Hotel Novotel Centrum • Dektrade, 2013 november 7-9, 45 fő, Star Inn • Orange Polska, 2014 április 7-9, 20 fő Aquincum Hotel Budapest, CSOB Group 2014 augusztus 21-24. 110 fő, Aquincum Hotel, RAKBANK UAE, 27.02-02.03.2015, 25 fő, Mercure Metropol Hotel, Belmont University, 08-11.03.2015, 35 fő, Palazzo Zichy Hotel, Billa Austria, 26-27.04.2015, 27 fő, Continental Hotel Zara, MSU, 26-28.04.2015, 65 fő, Continental Zara Hotel, Iowa University, 17-19.05.2015, 40 fő, Palazzo Zichy Hotel, Banque Populaire France, 21-24.05.2015, 30 fő, Mercure City Center, Böhringer Ingelheim Polska, 22.06.2015, 17 fő, Intercontinental Hotel, Sony Entertainment Television India, 20-24.07.2015, 110 fő, Marriott Hotel Budapest, Denver University, 16-22.08.2015, 50 fő, Continental Zara Hotel

A szervezéshez kapcsolódó feladatok: Költségvetés, szállás, programok, nyomtatványok, transzferek, gálák
Beszélt nyelvek: angol, német, francia, olasz, spanyol
Kiemelt célpiacok: Németország, Skandinávia, Hollandia, Csehország, Írország
Rendezvények létszáma: 500 fő alatt, 500-1000 fő, 1000-2000 fő, 2000 fő felett